Etkö ole tyytyväinen? Rahat takaisin!
Etkö ole tyytyväinen? Rahat takaisin!
Kun olet vastaanottanut sukat, sinulla on 14 päivää aikaa päättää, haluatko pitää sukat vai lähettäisitkö ne mieluummin ne takaisin. Tällä sivulla olemme luetteloineet kaikki palautuksia koskevat säännöt.
Sukkien kunto
- Voit arvioida sukkia samalla tavalla kuin fyysisessä kaupassa.
- Haluamme sukat takaisin alun perin kiinnitetyillä tarroilla.
- Sukat eivät saa olla hygieniaa varten.
Lähetä palautus.
- Lähetä meille sähköpostia palautettavien tuotenumeroiden kanssa tilauksesi numeron kanssa. Olemme myös erittäin uteliaita paluun syystä, mutta sinua ei ole pakko sisällyttää tähän.
- Pakkaa sitten sukat (voit käyttää uudelleen pakkausta, johon sukat lähetimme)
- Muista lähettää (kopio) pakkauslomake, jotta tiedämme, mistä pakkaus on kotoisin.
- Lähetä sukat, joilla on riittävästi postimaksuja:
- Sockyzz palaa
- Helios 280
- 7904 HP Hoogeveen
- the Netherlands
- Voit valita, lähetätkö sukat kirjeellä tai postilaatikkona (jälkijärjestelmällä). Lähetyksen riski on lähettäjällä.
- Voit käyttää myös mallilomaketta peruuttamiseen. Voit ladata tämän sivun alaosasta.
Kuinka paljon rahaa saat takaisin?
- Palautatko koko tilauksen? Sitten saat meiltä takaisin täyden ostosumman ja mahdolliset maksetut lähetyskulut meille takaisin.
- Palautatko osan tilauksesta? Sitten saat palautettujen tuotteiden ostosumman.
- Sukkien palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut ovat tilillesi.
Kuinka maksamme takaisin?
- Pidän nopeasta käsittelystä, joten saat rahat takaisin tilillesi 3 työpäivän sisällä.
- Me maksamme sinulle takaisin kun maksit meille
- Palautamme PayPal-maksut PayPal-tilillesi.
- Palautamme luottokorttimaksut luottokortillesi.
- Saat takaisinmaksettavan summan pankkitilinumeroon, jolla maksit meille petosten estämiseksi.
Eikö jokin ole täysin selvää vai onko sinulla kysyttävää? Asiakaspalvelumme auttaa mielellään edelleen!